Ik vermoed dat er wel enkele fabrikanten binnen EIB zijn die zowel een codeklavier hebben als een schemerschakelaar ( laatste heb ik wel al bij enkele fabrikanten gevonden, eerste niet echt ).
Weet iemand wat ongeveer de prijs is van beiden ?
Ik zou het codeklavier willen gebruiken voor ons EIB alarm mee aan/af te zetten.
De schemerschakelaar zou ik oa laten dienen om de nachtverlichting op de nachthal mee aan uit te laten gaan.
EIB klavier en schemerschakelaar
Moderator: Domotix-Moderators
Momenteel bestaat een codeklavier nog niet, maar Gira is er mee bezig. Wordt verwacht begin 2007.
Code klavier, vinger printe herkenning, ...
Kijk maar eens op www.GIRA.de --> Produkte --> Neuheiten --> KeyLess In
Code klavier, vinger printe herkenning, ...
Kijk maar eens op www.GIRA.de --> Produkte --> Neuheiten --> KeyLess In
@ EIB-Forum: dit zijn jammer genoeg geen EIB componenten maar stand-alone sysytemen met relais. Kan evt wel geïntegreerd worden in hun parlofoniesysteem.
Ge kunt evt ook een keer kijken bij Ritto, hebben codeklavier , fingerprint, transponder cards e.d. Via een eib-Interface kan je dan koppelen met EIB.
Siedle heeft deze spullen ook al een tijdje.
Johan
Ge kunt evt ook een keer kijken bij Ritto, hebben codeklavier , fingerprint, transponder cards e.d. Via een eib-Interface kan je dan koppelen met EIB.
Johan
EIB is fun
Re:
Dat klopt maar ze kunnen zeer makkelijk gekoppeld worden met de bus dmv eib-interfeces.Source wrote:@ EIB-Forum: dit zijn jammer genoeg geen EIB componenten maar stand-alone sysytemen met relais. Kan evt wel geïntegreerd worden in hun parlofoniesysteem.
Johan