Ik hoor hier niets over Niko home control? Blijkbaar heeft Niko zich vooral gericht op de installateur ipv van op de eindgebruiker of zelfinstallateur. Ik heb zowaar de indruk dat zij niet de enigste zijn die deze trend volgen. Reacties?
En wat te zeggen over de mensen die zich niet zolang geleden zich een Nikobus-systeem aanschafte?
Niko home control
Moderator: Domotix-Moderators
Het is zowieso een feit dat er weinig installateurs te vinden zijn op fora. Dit heeft vermoedelijk deels te maken met bescherming van hun kennis, en anderzijds met de lange dagen dat de meeste maken.
Maar wat bedoel je juist met je reactie ? Heb je vragen omtrent Nikobus of merk je dat er weinig support te vinden is ?
Graag reactie
Mvg,
bart
Maar wat bedoel je juist met je reactie ? Heb je vragen omtrent Nikobus of merk je dat er weinig support te vinden is ?
Graag reactie
Mvg,
bart
There's No Home Like An Automated Home ...
Nikobus is veel geinstalleerd geweest eind jaren 90.
Zijn wel wat problemen met nikobus qua compatibiliteit tussen de verschillende nikobus systemen onderling. Zo is nikobus 3 slechts beperkt compatibel met nikobus 1
Zijn wel wat problemen met nikobus qua compatibiliteit tussen de verschillende nikobus systemen onderling. Zo is nikobus 3 slechts beperkt compatibel met nikobus 1
IDGS uw partner in domotica
-
- DomoMember
ikzelf heb al gewerkt met vele verschillende domotica- & bussystemen.
Persoonlijk vind ik deze van Niko zeer praktisch voor een basis domotica. Voor een standard huissituatie heb je al voldoende toepassingsmogelijkheden. Als je al wat ervaring hebt heb je meteen de feeling met het systeem en prgramma en kan je alle nodige zaken die je wenst programmeren. NHC is zelf zo simpel in het programmeren dat zelf mijn vrouw dit kan ...
Persoonlijk vind ik deze van Niko zeer praktisch voor een basis domotica. Voor een standard huissituatie heb je al voldoende toepassingsmogelijkheden. Als je al wat ervaring hebt heb je meteen de feeling met het systeem en prgramma en kan je alle nodige zaken die je wenst programmeren. NHC is zelf zo simpel in het programmeren dat zelf mijn vrouw dit kan ...