Hallo,
ik heb een bewegingsmelder nodig voor de oprit. oprit ligt naast het huis is en is 3meter breed. Het huis is 10m lang en staat 5m van de straat. Welke bewegingsmelder heb ik nodig en welke bedrading moet er naartoe gelegd worden? Is 0.8mm voldoende? Hoeveel draden heb ik nodig? 3 of 4? De melder moet ook zo klein mogenlijk zijn. Liever twee kleine op de hoeken als één grote in het midden. De opritverlichting moet aangaan als er op de oprit 5m voor, 5m achter en naast(voordeur) het huis beweging is. Het moeten enkel bewegingsmelders zijn dus niet lichtgevoelig. Ze sturen een LOGO 24vac aan. Dus het mooiste zou zijn dat ze op 24vac werken. De logo is zonder analoge uitbreiding. Welke hoogte werkt het beste? Zijn er ook voor bv. een halve meter van de grond?
Om de rolgordijnen automatisch te doen open/dichtgaan als het licht/donker is heb ik ook een lichtsensor nodig. Ook liefst zo klein mogenlijk. Ook met de LOGO. Ongeveer dezelfde vragen. Welke? Bedrading?
Alvast bedankt.
bewegingsmelder + lichtsensor
Moderator: Domotix-Moderators
Hoi,
Ik vermoed dat de meeste bekende deze zijn van Busch-Jaeger (de Busch-wachter) en van Merten (de Argus), en dus ook één van de betere ...
MAAR, had ik de mijne nog niet gekocht, 'k zou misschien wel de volgende gekocht hebben, de Watchout van Rokonet ...
Meer info hierover kan je bv. hier vinden : http://www.arendbeveiliging.nl/afbeeldi ... rlands.pdf
Dit is namelijk een dual technology voor buiten, de meeste zijn enkel PIR, en de voordelen van een dual-tech moet ik vermoedelijk niet meer opsommen hé ?
Mvg,
Bart
PS. De bekabeling hangt een beetje af van het toestel, maar bij mijn Busch-Wachters zijn het er maar 3 (fase,neutre en schakelcontact) ...
Ik vermoed dat de meeste bekende deze zijn van Busch-Jaeger (de Busch-wachter) en van Merten (de Argus), en dus ook één van de betere ...
MAAR, had ik de mijne nog niet gekocht, 'k zou misschien wel de volgende gekocht hebben, de Watchout van Rokonet ...
Meer info hierover kan je bv. hier vinden : http://www.arendbeveiliging.nl/afbeeldi ... rlands.pdf
Dit is namelijk een dual technology voor buiten, de meeste zijn enkel PIR, en de voordelen van een dual-tech moet ik vermoedelijk niet meer opsommen hé ?
Mvg,
Bart
PS. De bekabeling hangt een beetje af van het toestel, maar bij mijn Busch-Wachters zijn het er maar 3 (fase,neutre en schakelcontact) ...
There's No Home Like An Automated Home ...