Hey,
Ik heb al met het Myhome systeem gewerkt. Naar mijn mening werkt het vrij goed tot en met de MH200 scenariomodule. Zonder deze MH200 vind ik het maar niks.
Nu heb ik gezien dat er ook mogelijkheden zijn om te werken met een gateway. Zodanig dat er een web interface is, zelfs gecombineerd met een BTicino videofoon.
Maar meestal ziet zoiets er in de cataloog leuk uit, dus heeft er iemand ervaring met :
* open webnet in combinatie met Myhome. (www.myopen-bticino.it)
* F452 webserver (430 € maar) of F452V video server gewerkt.
* MH server (2713 €)
ok
Myhome BTicino open webnet
Moderator: Domotix-Moderators
SCS
Nico,
Nogal laat antwoord maar het is er een...
Ik ben zelf nog bezig de installatie te doen, maar ik heb wel al een test opstelling gemaakt met de F452 webserver, een computer en een dimmer actuator. Eerst en vooral de webserver is extreem traag, maar het werkt zwel stabiel. Ik gebruik de F452 vooral als SCS gateway naar ethernet. Op die manier kan ik vanop een computer commando's sturen en ontvangen van de SCS bus. BTicino heeft wel wat software ter beschiking om de sturing te doen vanop een computer maar ik verkies om mijn eigen applicaties te schrijven. Ik ben wel nieuwsgierig naar de MH200 scenariomodule, daar heb ik eigenlijk nog geen informatie over gelezen. Hoe werkt dit precies?
Z.
Nogal laat antwoord maar het is er een...
Ik ben zelf nog bezig de installatie te doen, maar ik heb wel al een test opstelling gemaakt met de F452 webserver, een computer en een dimmer actuator. Eerst en vooral de webserver is extreem traag, maar het werkt zwel stabiel. Ik gebruik de F452 vooral als SCS gateway naar ethernet. Op die manier kan ik vanop een computer commando's sturen en ontvangen van de SCS bus. BTicino heeft wel wat software ter beschiking om de sturing te doen vanop een computer maar ik verkies om mijn eigen applicaties te schrijven. Ik ben wel nieuwsgierig naar de MH200 scenariomodule, daar heb ik eigenlijk nog geen informatie over gelezen. Hoe werkt dit precies?
Z.