TeleTask LATUS: photoshop ontwerpen.

Moderator: Domotix-Moderators

DVR
DomoFan

Post by DVR »

Hallo,

het is inderdaad zo en geen tikfout over die prijs van de servus. (~7000eur excl)
Ik heb ook een Teletask centrale en ben ontzettend blij met mijn aankoop.
Ik heb bij andere mensen (vrienden) andere centrales geintalleerd die beweerden de helft goedkoper te zijn... (domintell), maar als je een pakket wil samenstellen met ongeveer dezelfde functionaliteiten dan wordt domintell veel duurder.
Nu eens je met touchscreens begint te werken gaat het helemaal de andere kant op

Persoonlijk ben ik voorstander van de home server: iets goedkoper dan de servus, maar het is dan wel een server waar je zoveel clients kan gaan aanhangen als je wil. Denk ook aan PDA's en dezer dagen de smartphones!!
Ik heb wel nog een opmerking hierover: ik hoop dat Teletask snel de software op de markt brengt van de servus (zonder hardware) aan een democratische prijs... Al was het ook 2000euro, dan zou het nog voor vele mensen opeens toegankelijker worden...

PS. heeft er al iemand een eigen interface voor Teletask ontworpen?
Ik wil die wel graag bekijken en eventueel kopen.

Mvg,
Dvr
Met vriendelijke groeten,
Denis Vanrijkel
---------------------------
Source
DomoMember

Post by Source »

Uw gebeden zijn verhoord: bij de nieuwigheden van Teletask is er ook de Guisoft. heb daar ergens een uitnodiging van ontvangen voor een voorstelling. meer op website. ziet er alleszins \"cool\" uit.

Johan
EIB is fun
palm
DomoMember

Post by palm »

Nieuwe variant. Tekstlabels in het oragne gemaakt omdat ook de LED's achter de knoppen (helaas) in deze kleur zijn.

Voor de witte lad versie betaal je zo'n 150 EUR meer!!! :?

Image
Post Reply