De beloofde foto van de plaats waar de stuurkast Versie 6 komt als de rest van de werken klaar zijn (chappe/plakken/ramen/water.....
eigenaar is een entousiate doe het zelver (fotograaf van beroep, zonder kennis elektriciteit)
er komen een 600-tal klemmen op de stuurkast dus een goede dag aansluiten volgt in januari
ik blijf dus nog wat bezig
roger
een foto van de voorbereidende werken V6
Moderator: Domotix-Moderators
-
- DomoExpert
Verloop en resultaat ?
Hi,
Indrukwekkend kabelwerk !
Heb je nog fotos van het verdere verloop en het resultaat ? Misschien wat tips voor zij die in uw voetsporen gaan treden of zaken die je geleerd hebt en volgende keer anders/beter gaat doen ?
Thanks, Peter
Indrukwekkend kabelwerk !
Heb je nog fotos van het verdere verloop en het resultaat ? Misschien wat tips voor zij die in uw voetsporen gaan treden of zaken die je geleerd hebt en volgende keer anders/beter gaat doen ?
Thanks, Peter
Oef ... Ben ik niet meer de enige waar mensen binnen stappen en zeggen ... \"WAT IS DA HIER\" ???
Laatst vroeg iemand zelfs of ik een kast ging zetten voor heel de straat
IK ben ook wel benieuwd naar de verder afwerking.
Dus hou ons op de hoogte!
Wij beginnen volgend weekend aan de kast.
Succes!
David
Onze Bouw Blog: http://huisjebouwen.blogspot.com/
@Dumor : Ik heb aan elke kabel een speciale colson-band met label gehangen ...
@Gizzmo : Misschien moeten we eens een thread starten met de meest voorkomende uitspraken van bezoekers, bij mij vroegen ze of dat vloerverwarming was, al die preflexen over de vloer ...
Mvg,
Bart
@Gizzmo : Misschien moeten we eens een thread starten met de meest voorkomende uitspraken van bezoekers, bij mij vroegen ze of dat vloerverwarming was, al die preflexen over de vloer ...
Mvg,
Bart
There's No Home Like An Automated Home ...
@Dumor: Ik heb het gedaan met een label printertje van Dymo ... hadden die op het werk liggen dus lekker handig.
@Bart: Das misschien wel eens een leuk idee ja
GreetZ
David
@Bart: Das misschien wel eens een leuk idee ja
GreetZ
David
Onze Bouw Blog: http://huisjebouwen.blogspot.com/