Hallo allemaal,
Na dit gezien te hebben, denk ik, dat ik nog wat ga wachten met een salontafel te kopen ...
http://www.microsoft.com/surface/
Groetjes,
Bart
Er zitten in ieder geval heeeeel veel mogelijkheden in, om dit te gebruiken als domotica-element
Salontafel
Moderator: Domotix-Moderators
Salontafel
There's No Home Like An Automated Home ...
Is idd wel iets maf, zeker als je hierop(en dat zal denk ik wel moeten lukken), hierop een virtueel keyboard kunt tevoorschijn toveren
Gewoon effe voorover zetten in je zetel, en je kan effe op de salontafel pc doen, terwijl je er geen pc materiaal moet bijhalen wat in de weg staat
Moet toch de max zijn om wat muziek te spelen via de stereo installatie, of een filmje te selecteren dat op je tv draait
Wie weet hebben we er allemaal zo eentje binnen 10 jaar in onze living staan
groetjes,
Christof.
Gewoon effe voorover zetten in je zetel, en je kan effe op de salontafel pc doen, terwijl je er geen pc materiaal moet bijhalen wat in de weg staat
Moet toch de max zijn om wat muziek te spelen via de stereo installatie, of een filmje te selecteren dat op je tv draait
Wie weet hebben we er allemaal zo eentje binnen 10 jaar in onze living staan
groetjes,
Christof.
Re:
da werkt enkel in DOS, nimeer in Vista en XP a like toestanden, tenzij ge per abuis den prompt hebt open staanroeln wrote:en als ge uw voeten op tafel gooit zet ge per ongeluk ne 'format c:' in gang ....