Buismotoren Chamberlain

Moderator: Domotix-Moderators

Post Reply
volksie
DomoMember

Buismotoren Chamberlain

Post by volksie »

Hoi,

Vanaf volgende week staan de buismoteren van Chamberlain (motorlift) in de folderaanbieding van de Makro (99 euro voor een buismotor en 89 euro voor een bandmotor). Heeft er iemand ervaring met dit merk? Kan een motor met bandaandrijving ook gebruikt worden? Ik zou dit willen combineren met een Nikobus systeem.

Groetjes
on4cet
Site Admin

Post by on4cet »

Ik zou persoonlijk wel eens willen weten, wat het kwaliteitverschil is tussen bv. een Somfy motor en al die andere merken. Er zit wel degelijk een prijsverschil op. Maar is dit gewoon de merknaam of zijn er kwalitatief verschillen ?

Ik ga in het najaar (of zomer) eindelijk de rolluiken monteren, en vermoedelijk ga ik toch voor de Somfy motoren ...

Wat Makro betreft, je moet soms eens uitkijken bij verschillende leveranciers, en dan met de korting bijgerekend, kom je dikwijls op de zelfde prijs voor een Somfy, dan in de Makro voor een ..... merk

Groeten,

Bart

PS. Ik zou denken zolang die motoren een aarding,neutre,up & down draad hebben, moet het werken hé
elektro e.k.
DomoFan

Post by elektro e.k. »

Het verschil tussen deze zit hem in de overbrengingen
Somfy is een van de betere in zijn soort maar der zijn er nog.
Saelco bv. (is italiaans voor sommige niet goed) maar heb er al jaren geen problemen mee.

Prijs kwalteit is natuurlijk belangrijk maar het aantal DB die dingen maken des te belangrijker.

Dan is somfy de betere?

Groeten Kris
Elektro.e.k
Post Reply