Beste forumleden,
We hebben gepoogd van voor de meest gangbare domotica merken een apart forum te voorzien, maar er zullen er allicht nog ontbreken ... Laat dit gerust even weten via een PM ...
Ook als je topics tegenkomt die mogen verplaatst worden, geef de link even door, en we zorgen ervoor !
Mvg,
Bart
Hardware specifieke fora voorzien
Moderator: Domotix-Moderators
Hardware specifieke fora voorzien
There's No Home Like An Automated Home ...
-
- DomoFan
Re: Hardware specifieke fora voorzien
Zou het niet handig kunnen zijn een topic "Hardware (Algemeen)" te behouden?on4cet wrote:Beste forumleden,
We hebben gepoogd van voor de meest gangbare domotica merken een apart forum te voorzien, maar er zullen er allicht nog ontbreken ... Laat dit gerust even weten via een PM ...
Ook als je topics tegenkomt die mogen verplaatst worden, geef de link even door, en we zorgen ervoor !
Mvg,
Bart
Ik heb nu toevallig een vraag die niet gebonden is aan een specifiek domotica merk.
Mvg.
Ronny
Volg hier ons bouwavontuur!
Re: Hardware specifieke fora voorzien
idd , deze miste ik nu ook ...Whistler wrote:Zou het niet handig kunnen zijn een topic "Hardware (Algemeen)" te behouden?on4cet wrote:Beste forumleden,
Mvg,
Bart
Ik heb nu toevallig een vraag die niet gebonden is aan een specifiek domotica merk.
Mvg.
Ronny
Ik weet al niet meer wanneer ik het voorzien heb, maar aan jullie antwoord te zien zou het al moeten bestaan hebben ...
http://www.domotix-forum.be/phpBB2/viewforum.php?f=7
Dit is gewoon hetgeen al bestond, maar dit moet nu stilaan uitgezuiverd worden naar de specifieke fora ...
Mvg,
Bart
http://www.domotix-forum.be/phpBB2/viewforum.php?f=7
Dit is gewoon hetgeen al bestond, maar dit moet nu stilaan uitgezuiverd worden naar de specifieke fora ...
Mvg,
Bart
There's No Home Like An Automated Home ...
-
- DomoFan
Als ik op de link klink krijg ik de melding: Het onderwerp dat je gekozen hebt bestaat niet.
Als ik me goed herinner bestond er inderdaad een \"Hardware (Algemeen)\" topic, maar het lijkt me dat die is verdwenen met de Hardware specifieke topics.
Als ik me goed herinner bestond er inderdaad een \"Hardware (Algemeen)\" topic, maar het lijkt me dat die is verdwenen met de Hardware specifieke topics.
Volg hier ons bouwavontuur!