Ik kwam rond 19u daar toe en ik werd direct warm ontvangen ondanks dat ik niet op voorhand geregistreerd had omdat ik last minute beslist had om toch ginds te gaan.
Daarna wat rondgewandeld, spijtig wel dat de standen niet groter waren. Ik had iets meer animatie en demo dingen verwacht.
Maar kheb wel een goed gesprek gehad met de Gardy mannen over hun freedomnet en freedommultinet, die mij nog wel leuke tips hebben meegegeven.
Dat je namelijk je kabels niet mooi in een kabelgoot, met van die bandjes tegen mekaar mag leggen, want dat je dan een storingseffect krijgt, wist ik niet, dus ik ben heel blij dat ik langs ben geweest, want zo'n tip is goud waard.
En dat allemaal voor niets die beurs, gewoon fantastisch !!
Later merkte ik nog dat de drank ook gratis was, wat helemaal de max is.
Spijtig genoeg wel niemand op de domotix stand kunnen treffen, maar ja, twas dan ook al laat hé...
Over de seminaries kan ik niet oordelen want die heb ik niet bezocht. Voor het geld heb ik het niet gelaten, want het was een serieus lage prijs, maar kwou gewoon effe vrij rondlopen...
Mijn eindconclusie is, dat dit een fantastische beurs was!
Op naar de volgende editie zou ik zeggen, en hopelijk dan nog veel meer domotica merken bereid proberen te vinden om er te komen staan...
Een dikke proficiat aan iedereen die hieraan meegeholpen heeft !!
groetjes,
Christof.