nou moe, een differentieel van 80
heb het hier eens even opgezocht: differentieel 4p 40A 300mA type a = 39 Euro excl. BTW (prijs betaald in 2003 en zoveel zal dat niet gestegen zijn).
nu ben ik aan het bekijken om mijn bus te activeren, wij hebben immers nog geen schakelaars in huis hoewel we hier reeds bijna 3 jaar wonen. En eigenlijk nog niet gemist en we zitten hier niet in het donker.
Dus ik heb praktisch alle afdekplaten (bticino light tech).
Nu was ik mijn licht eens gaan opsteken bij Gira en heb van hen een groothandel doorgekregen.
Ik moet dus enkel schakelaars(drukknoppen Bticino) hebben (gedeeltelijk), een voeding voor de bus, en dan iets opdat ik de lichten kan aan en uitschakelen. Hoeft nog niet dimbaar te zijn en voor de rest ook nog niets fancy.
Kreeg ik te horen dat 2000 Euro hier misschien nipt voor zal zijn.
Nou moe
Als ik voor dit basic gedoe al 2000 Euro kwijt ben, dan is dit wel HEEEL duur in mijn ogen.
Of kan hier iemand mij eens zeggen wat ik juist nodig heb opdat ik 10 lichtkringen kan aansturen in beginfase.
Greetz,
David
oh ja, heb hier ook een prijs gelezen van 375 Euro voor 2 le grand kassen, ik heb zo'n metalen kast van 280 modules en die heeft met rails en dergelijke in 440 Euro gekost BTW incl. Als ik die prijzen lees die men hier opgeeft, dan begrijp ik waarom sommigen niet toekomen met 3000 Euro om hun basis te zetten.